Search This Blog

Sunday, January 25, 2015

Travel dan Explore Sarawak 2014

lamanya saya tak update blog em...nak tulis sebab nt saya boleh tengok2 balik apa yg saya dah buat  tapi asyiklah x sempat em...tapi sebenarnya kalo asyik cakap x sempat memang lah sampai bile2 pun x sempat saya yg tak pandai urus masa kan huhu...

ok sebelum lagi x sempat saya nak cerita pasal percutian saya bersama suami pada bulan april 2014 tahun lepas...em nih memang dah baling belakang sgt kan hahaha takpelah layan je kan sekurang2nya tips untuk sesiapa yg nak g bercuti di sarawak nanti

saya senaraikan aktiviti saya di sana yer..best2 memang best.sebeanrnya tak kisah pergi manapun asal bersama yg tersayang pasti best kan..hehe

 untuk yg nak ikut trip saya kali nih..sila lah baca sampai abis.tapi nih bukan trip 5 bintang dari segi keselesaan lah..hehehe.ini trip explorasi.hikhik

day 1  : saya ke gunung gading dan paantai2 sekitar pastuh balik ke bandar kuching
day 2 : ke pekan sariken dan borneo highland resort
day 3 : kalimantan border view jalan2 beli kek laps jumpa saudara di sarawak
day 4 : jalan2 bandar kuching dan balik...


malam2 pun ada sampan


No comments:

Post a Comment