Search This Blog

Monday, October 19, 2015

Trip Murah Tanjung Balau :Berkhemah



Pantai Tanjung Balau
Hurm nak tau kenapa saya cakap murah,murah lah uolls saya hanya kelurkan kos kira2  RM13.50 untuk duit tol tak termasuk minyak kereta.

Untuk trip nih.hahaha trip ke nama dia?sebenanrnya bukan trip pun.Lebih sesuai kita panggil perkhemahan laki bini.hehe

Tapi serius seronok sangat.bagi sesiapa yg tak kisah sangat dan nak rasakan pengalaman bersama orang tersayang dengan cara lain dari biasa saya syorkan cara ni.

Tak perlu hotel mahal2.hanya modal khemah je uolls.

Saya bergerak lepas isyak dari rumah.so sampai tanjung balau dah malam.cepat 2 sediakan khemah dan nyalakan uggun api.lepastuh berbual dan berbual sampailah ke pagi sambil makan makanan yang saya bawak dari umah.InsyaAllah xada apa yang perlu dirisaukan.ramai jugak org berkhemah di situ.Pagi2 lepas solat subuh boleh terus mandi.orang belum ramai lagi.Seronok sangat 

Cubalah ye memang best.mana lah tau tengah2 bulan tetibe ada rasa nak bercuti boleh cuba cara ini..Yang penting dapat spent masa bersama juga. No Wifi No astro  betul2 masa yang berkualiti bersama yang tersayang.Bagi saya bercuti x semestinya ke tempat mahal dan hotel yang selesa sahaja tetapi apa yang kita dapat dari percutian kita.

No comments:

Post a Comment