Search This Blog

Wednesday, June 10, 2015

Half Day di KSL Dinosaur Water Park



Bersepahnya lah hai entry2 saya nih.kejap kat Sarawak pastuh x abis lagi citer pasal lain pulak dan untuk meneruskan lagi sesi penyepahan saya nak share cerita weekend gateways saya ke KSL Dinasour Water Park pada 21 Dec 2014.Fuh lah peluh lama betul cerita nih.hahhahaha

Ok saya pergi bersama org2 yg saya tersangat lah syg dalam hidup ini iaitu suami saya dan emak saya.Pagi saya pergi dan balik ptg.tak banyak nak cerita sgt mcm biasa je main air main air dan main air.disebabkan kitorg dah biasa g legoland water park maka x leh nak ilangkan perasaan drp nak membandingkan.Padahal mmg x leh bandingkan langsungggg.Mungkin kelas yg berbeza.Apa yg pasti saya enjoy harituh.Aktiviti Hujung Minggu di Johor Bahru.hehe

Nmpaknya terpaksalah tgok gmbr sendiri jer..rupanya satu keeping gmbr kolam pun xder..nway comment saya sape ada anak best lah kot pergi.kalo dewasa aka org tua cam kami nih boring lah sikit tp kalo x kisah apepun asal dpt spend masa ini kira not bad.:)


No comments:

Post a Comment