Search This Blog

Wednesday, June 10, 2015

Pasar Selasa Pekan Nenas


Haa..sape tau pasal PasarSelasa?saya pun tau dari emak saya.Pasar selasa merupakan pasar yg jual baju2 tudung dgn harga yg murah.em..tak tau lah murah sgt ke x.tapi pada saya ok lah.

Maka pada hari Selasa tanggal 26 May saya telah meng “mc” kan diri akibat tekanan kerja yang melampau kengkononnya dan saya telah ke pekan nenas membeli segala tok nenek baju2 n tudung2.
Saya pergi dalam pulul 9 lebih besama mak dan ayah saya.

Hasilnya taraaaaaaa….



Iuols mampu beli baju n brg2 kat pasar2 camni jer.hehe..tp jgn slaah sangka kerana hasil n designya sama jer kdg2 di butik3 yg agak mahal.:))

Petangnya kami ke jusco mencari dan mnambah brg2 keperluan ayah pulaks.


Sesungguhnya spent time ngn family boley menhilangkan kadar ketensionan diri saya.

No comments:

Post a Comment