Search This Blog

Friday, November 20, 2015

Alkisah baju x siap-pasar peladang



Dekat 4 bulan woi antar baju x siap2.dah dtg kedai 2 kali dah.kakak tuh dengan muka x berapa malu mejawab soalan saya

kali pertama

Kakak tukang jahit :  “ ala dik x sempat lah dik baju adik akak lom tengok lagi”

Saya : “ha??lom tengok lagi??..ok kak dah siap akak call yer.nt saya dtg ambil


Kali kedua—setelah 2 bulan lebih

Kakak tukang jahit :  “ alamak dik.baju adik akak memang terlupa betul

Saya : “ha??lupa?dah lama kot kak dah 3 bulan lebih.kalo mcm tuh xpelah kak bagi je lah kain tuh kat saya balik.lama sgt pulak saya tggu.patut akak x call2 rupanya dah lupa..

Saya pun ambil balik kain tu dan terus berdesup ke rumah mak.cerita sikit2 dan mak seperti kebiasannya takpeah dik…bagi mak nanti mak jahitkan.
Hasilnya x sampai 3 minggu dah siap.Mak memang terbaik .taraaaa

No comments:

Post a Comment