Search This Blog

Friday, November 20, 2015

CIMB @ Maybank @ Maxis @ handphone saya





Start minggu nih saya perasan tiap kali saya request TAC mesti lambat dapat.Request pagi dapat petang.kalo dah petang kejadahnya nak guna kan.tentulah by time receive TAC tu pun dah expired.magkuk betullah.

Mula2 perasan tiap kali nak beli voucher kat groupun semua ada masalah.saya fikirkan saya dah bnyak kali sangat beli dekat groupun so dia deactivekan saya.so saya pasrah.
Tapi bila saya try buat transaction yang x melibatkan groupun pun sama jugaklah masalah.so bukan lah masalah groupun yg block saya..huhu.sungguh tak berasaas assumption mu…

Sampailah semalam saya nak redeem voucher saya di gropun yang saya buat photobook tuh.mntak2 tak dapat sampai invalid dah semua code saya.penat buat album semua dah x valid.
Saya dah x leh tahan saya call 


  1. CIMB-bercakap dgn customer service cimb seorang perempuan boleh2 dia ckp diaorg takde masalah TAC dan dia asyik cakap mungkin web yang cik masuk tuh ada masalah.cuba semak balik.
  2. CIMB lagi -saya call dan dia ckp dia ada nmpak saya mintak TAC di system tapi dia pun tak tau masalah apa.dia suruh saya call maxis tanya ada block 68833 ke kat npon saya sampai saya x leh  receive TAC
  3. Maxis-saya pun call maxis dan dia cakap xder block so dia akan sisat perkara nih dan akan call saya.nih 2 ari x call 
  4.  Maybank-dia pun suruh cek ngn maxis dan sebelum tuh dia suruh off tepon dan restart semula


Sudahnya semua saya dah call dan buat mcm2 tapi still sampai sekrang TAC saya x receive2.aduhai..voucher pun dah invalid.aptb..sesiapa yg boleh bantu,bantulah saya….



2 comments:

  1. so now masalah ni dah selesai belom?


    ada beberapa langkah mudah

    ReplyDelete