Search This Blog

Thursday, March 9, 2017

Krisna Bali vs Agung Bali


Balik dari Tegalalang tuh belum malam lagi. So saya decide nak pergi shoping ole2 untuk family dan kawan2. Sebab esok memang jadual dah pack dah. Esok plannya macam dah full nak jalan2 pantai buat semua aktiviti air. So rasanya petang dan malm nih waktu terbaik untuk sesi perhabiskan duit.Hehe

So kami terus ke Krisna Bali dan Agung Bali. Besar kedai dia.dia macam Mydin mcm atau standard sikit macam the store kot. hahaha. maaflah kalau salah perumpamaan saya nih.ni Perumpamaan saya dan awak2 semua mesti lain kan.:P

Kat Bali nih jgn ingat satu je kedai Krisna dan Agung Bali ye. Ada bnyak kedai tuh. Dia ada banyak dan merata2 jugak.Ada orang suka shoping di Krisna Bali .Ada orang suka shoping di Anjung Bali .Saya suka kedua2 duanya .Asal shoping je mana2 pun saya suka.

Actually pada saya setiap kedai ada keistimewaan dia. Pada saya kalau nak beli tshirt atau baju2 lebih baik beli di Agung Bali sebab kualiti tshirt /kain dia agak baik dari Krisna.tapi kalaiu uols x kisah jenis kain,Krisna pun ok.Dua2 pun ok lah Cuma kena pandai pilih jer.Kalau nak cari barang macam spa pulak saya suka di Krisna Bali.

Tapi mmg bahaya kat sini setiap kedai saya tak cukup duit. over budget.luar kedai dia ada ATM. Setiap kali keluar dari kedai saya mesti cucuk duit.haha.last sekali kat satu kedai saya dah malas nak cucuk duit saya pakai kad kredit je. huhu.jgn jadi mcm saya ye. semua nak dibeli.hahaha. dah balik baru pk apa jelah yg saya beli nih. hahaha…ada yg saya sampai skrg pun xpakai lagi.

Kesimpulannya sampai malam saya ke kedai2 di area KUTA.mana2 kedai yg best je saya masuk walau x beli apapun. CUCI MATA kata orang.Jalan2 jugak di Legian Street dan last sekali makan bakso .

 dah tengah malam cari bakso lagi.padahal dah dinner.lols

No comments:

Post a Comment