Search This Blog

Friday, September 25, 2015

Garden Wedding: Savannah Hill Resort Sungai Tiram



Garden wedding.Hurm bunyi macam omputih sgt kan.kalau sebut Garden wedding dalam otak saya terbayang suasana perkahwinan yang sangat romantis di tempat yang tenang.Hiasan dalaman dan luaran yang mendamaikan.Makanan yang ringkas tetapi cantik juga tak lupa mengenyangkan...


wargh bestnya sesiapa yang berkesempatan mengadakan perkahwinan dengan tema ini kan…Majlis perkahwinan saya diadakan di rumah dan diselah suami di surau tapi kedua2 majlis ini menjadi antara kenangan hebat saya.bestnya…

Melalut pulak nak tertaip n tercerita pasal wedding saya dolu2.Padahal entri kali ini saya nak cerita pasal garden wedding saudara saya.Tapi mcm best jugak kan kalau saya kongsikan di sini cerita perkahwinan saya…menarik nanti yer di entri yang lain.InsyaAllah

Ok 25 Dec 2014 bersamaan besday saya..nak jugak mention besday sendiri kan…hahahha
Saya dan family telah menghadiri wedding saudara saya sebelah ibu yang diadakan di Savannah Hill Resort Ulu Tiram.
Memang best.untuk saya yang pertama kali menghadiri wedding sebegini dan hu perasaanya adalah jakun.:P


Memang best segala dekorasi majlisnya cantik n comey sgt2 dan paling penting syukur x hujan.kalau hujan sedihlah kan kan…so kelemahan utama wedding sebegini adalah cuaca.Kalau hujan sedih dan kalau panas sgt  pun x seronok gak kan.lencun ketiak.Mujur rezeki kami dan pengantin cuaca pada hari itu tenang2 sahaja dan mendamaikan.Syukur Alhamdulillah.

Balik2 tuh singgah beli kek di hotel mutiara. Kek yang saya pilh sendiri.abg belanja.Syukur lagi.Semoga rezeki abg saya aka saharul nizam sentiasa murah.Untuk pasangan pengantin selamat pengantin baru.

my birthday cake..haruslah ada kacang2.

No comments:

Post a Comment