Search This Blog

Thursday, September 3, 2015

The Tip Of Borneo-Tanjung Simpang Mangayau






Hari ke dua jugak dan misi diteruskan ke the Tip of borneo.
Best tempat nih memang best.Siapa suka pemandangan  laut luas sila pergi jangan x pergi.Parking free ke x saya lupa.tapi jalan ke sini senang cari tapi  kemudahan mcam xde.mungkin belum dinaik taraf atau sedang dinaik taraf.tapi still ada sedikit minor changes compare masa saya pergi 2010 dahulu.lagi terok woi jalan dia..selamat keta sewa.hehehe

Sesiapa yang nak bermalam di sini pun boley tau..tapi saya x bermalam pun di sini.kali nih saya pergi panas sgt...panas yg amat sangat.balik tuh saya terus muntah2 mungkin disebab panas di sini atau kereta yg "over goyang" buat saya mabuk..Hu terseksa sgt masa tuh.malu ngn ayah saya yang sakit sedangkan dia nmpak lagi kuat dari saya..huhu

Pada saya tempat nih cantik sgt dan harus dijaga disamping kekalkan keaslian di situ.

8 Juta kali pergi pun nak amik gmbr kat sini



Lama kalo lepak di sini siap mandi di tepi pantai sini.Subhanallah cantik sgt.air x tercemar langsung.sejuk jer..
Balik kami singgah minum2 di pekan Kudat.
Alhamdulillah kami selamat sampai malam itu di Kota Kinabalu selepas saya yg muntah n angin berpanjangn sepanjang perjalanan.

malam tuh makan Seafood di KK.OMG murahnyaaaaaaaaa...................


No comments:

Post a Comment