Search This Blog

Friday, September 4, 2015

Jambatan Gantung Tamparuli--sesuatu yang harus dijaga dan dikekalkan



On the way ke Kundasang.kami singgah ke Rumah terbalik.For me rumah tuh biasa2 jer. Saya mungkin x pandai nikmati kekreatifan owner.almaklumlah saya nih x kreatif lagi bukan pencinta seni.oiiit,..kena mengenakah?hahaha

Lupakan rumah terbalik kita cerita pasal Jambatan Gantung Tamparuli. Ha..pada saya ini menarik untuk dikongsikan.sila pergi ye kawan2 kalau ke sini.Senang sgt tau kalua nak pergi sini dari rumah terbalik tu terus sahaja dan belok kanan...Ala….ada signboard tau jgn risau..

pada saya keunikan macm nih harus dikekalkan dan dijaga sebaik mungkin.Tak perlu lah bermewah2 sampai terlalu bnyak sangat pembangunan yang dibuat yang pastinya perlukan berjuta2 belanja.Hanya pastikan keaslian dikekalkandi smping menjaga serta membaiki apa yang perlu.Bila saya kata kekalkan jgnlah smpai kayu2 yg rosak x dibaiki..teruk tau.dahlah tinggi rasa takut ditambah pulak kayu atau titian yg berlubang.kan ke bahaya kan org ramai?takot tersilap langkah.Namun ada satu usaha yg baik sebab ada disediakan satu sudut tempat parking kereta yang mana ia sangat memudahkan orang ramai yang berkunjug.Terbaik.

Hanya satu hala kenderaan dibenarkan pada satu masa.x boleh lalu dua2 tau.sebab muat untuk satu kenderaan je satu masa.kagumkan tak bergaduh pun.x perlu orang jaga pun.masing2 sedar tanggungjawab masing2 dan mengalah di antara satu sama lain.kita nih yg kdg2 jalan dah besar pun gadoh dia masuk lane kita..kta masuk lane dia..


Pemandangan sungai dari atas jambatan
Nampak lelaki tu?alah bisa tegal biasa.dia siap jalan sambil nyanyi.kagum dan malu saya dibuatnya.



Hati ada rasa kecut.


Ok sudah berani..




Tinggi kann...


No comments:

Post a Comment